۳ پاسخ

گیگوز من دوس ندارم خیلی الرژی زاس و بسیار هم سبکه
ولی اپتامیل شیرین تره

عزیزم من ب پسرم گیگوز میدادم خوب بود بعد دیگه نخورد شیر خودم میخوره الان 7تاشیرخشک گیگوز 1دارم تاریخ دار و پلمپ هستن قیمت خوبم میدم واقعا شیر خوبیه

گیگوز

سوال های مرتبط

مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته یازدهم بارداری
مامان ملورین مامان ملورین ۱۶ ماهگی