۳ پاسخ

پسر من تا 12 ظهر میخوابه ولی با نق نوق سنگین نمیخوابه تو یا گریه میکنه یا نق میزنه

هیدروکسی زین خوبه برای تنظیم خوابش

مال منم همینه از صبح زود ساعت 8 تا الان نخوابیده بخودا

سوال های مرتبط

مامان زارع کوچولو مامان زارع کوچولو ۱۴ ماهگی