برا منم اینطور بود اولشو میدوشیدم الانم که پسرم بزرگ شده تقاضاش بیشتره شیرم اونقد پر فشار نمیشه موقع رگ کردن برا شمام درست میشه اولشو بدوش
بهداشت به من گفت حالت قیچی سینتو بگیر که فشارش کم بشه.
هرچند که چند روزه شیرم کم شده😢😢😢
اولشو یکم بدوش
با انگشتت از بالای سینه جلوشو بگیر
منم اینجوری ام حالت شیر دار بگیرش و کج زیر سینت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.