۴ پاسخ

من دخترم از ۴ماهگی تا الان ک ۲سالو ۸ ماهشه ۴استفاده میکنه مولفیکس

۳ و ۴ و ۵بیشتر استفاده میکنی . ۴ از همه شون بیشتر

بشین حساب کن دیگه روی هم روزی ۴ تا بزار

بیشتر سایز سه و چهار استفاده میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی