۱۴ پاسخ

دکتر من از اولش گفت نباید تو جوش شیرین بشینی چون اسپرم هارو میکشه و کند میکنه. فقط گرمی جات خوردم.۸ ماه لبنیات نخوردم .حلیم کاچی دارچین هل خرما اینارو میخوردیم فقطم روز تخمک گذاری نزدیکی داشتیم در کمال ناباوری که فک میکردم اینم دختر میشه و من حسرت به دل پسر میمونم ولی خدا خواستو پسر شد. من نذر اسم محمد رو کرده بودم میگفتن هرکی این نذرو بکنه رد خور نداره

منم بچه اولم پسره دومیم پسر یعنی اگه شوهرم یه روزی میگف دختر م.. دم بهش دختر پسر نداره سالم باشه هر چی که هست

شوهر منم خاهر نداره و چن تا داداش داره، ی گربه داشتیم اومد ۴ تا پسر زایید رف
ب شوهرم گفتم شمارو خدا عاق کرده حتی گربه هم تو این خونه پسر میزاد😒 ازاونروز همش میگ کاش بچمون دختر بشه

انشاالله بچه بعدی رو ای وی اف میکنی و پسر میاری

پسر داشتن اینجوریه ک انگار دوتا از شوهرت تو خونتون داری

عزیزم اصلا به گرمی خوردن نیست بنظر من بیشتر تو خوردن چیزای شوره من که دکتر اصلا بهم نگفت چی بخور چی نخور فقط امپول وقرص اقدام روز چهارده پریودی من هم چهارتا خواهریم با چهارتا نوه دختر 😂شکرخدا این بار این دکتر سبب شد یه مرد بیاد تو جمع ما ان شالله برای شماهم بشه

دختر نعمته💕💕💕💕
به شوهرت بگو دختر داشتن لیاقت میخواد
والا من چهارتا خاله دارم هیچکدوم دختر ندارن مامانمم بعد ۱۰ سال بعد دوتا پسر خدا منو بهش داد با کلی نذر و …
خودمم یدونه پسر دارم دومی رو ک باردار شدم فقط خدا خدا میکردم دختر باشه
و اللن خوشبخت ترینم ک دختر دارم
کاش شوهرت بفهمه ک اولا جنسیت به مرده بعدم دختر بزرگترین نعمته

شوهر من همیشه میگه دختر از پسر بهتره دختر جمع کن مادر پدرشه

واقعا سخته قبول دارم کاشکی مردا هم درک ما خانما داشتن

خدا خودش ادمو آروم می‌کنه ....من سه تا پسر دارم هر سه تا هم شیر به شیر شده بودن.اصلا دیگه بچه نمیخاستم ناخواسته چهارمی حامله شدم.مبخاستم سقط کنم خدا نخواست که سقط بشه مراقبش بود که بمونه.کلی نذر و نیاز و دعا کردم دختر باشه .دختر داشتن هم تجربه کنم ولی پسر بود🥲ولی الان کلا دیگه مهر بچه م به دلم نشسته انشالله که سالم باشه

اگر واقعا برای خودت و همسرت مهمه برو ivfکن راهش بسته نیست

گلم خداحفظشون کنه هر لحظه بگو خدایا خوشبختشون کن
قطعا بالایی بهترین هارو برامون در نظر داره
گلم تو الان بیا بیرون از رحم یه بچه درست کن ببین میتونی؟فقط دعا کن سلامت باشه حتما به صلاحتون نبوده
زبونم لال انگشتش کج باشه میتونی درستش کنی؟شکر کن بدون دوا دکتر خدا بچه سالم داده

همیشع از ته دل نفرینش میکنم امیدوارم خدا پشیمونس کنه

اگر شوهرت مثل من ک حتی بچه اولمه سرزنش نمیکنه ناراحت نباش... خدا حکیمه

سوال های مرتبط