هنوز ۱۵ سیکل هستین نهایت یکی دوروزه که تخمک ازاد شده انشالله اگه گرفته باشه ۱۰ روز دیگه علایم مشخص میشه. درضمن این علایی که گفتین شبیه تخمک گذاری هم هست ولی واسه اینکه نشونه ی بارداری باشه هنوز خیلی زوده. احتمالا دارین تخمک ازاد میکنین
۱۵ سیکل تخمکگذاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.