۲ پاسخ

هنوز ۱۵ سیکل هستین نهایت یکی دوروزه که تخمک ازاد شده انشالله اگه گرفته باشه ۱۰ روز دیگه علایم مشخص میشه. درضمن این علایی که گفتین شبیه تخمک گذاری هم هست ولی واسه اینکه نشونه ی بارداری باشه هنوز خیلی زوده. احتمالا دارین تخمک ازاد میکنین

۱۵ سیکل تخمک‌گذاری

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری