امشب معاینه شدم یک سانت بودم.☹☹☹

۴ پاسخ

بسلامتی زایمان کنی براماهم دعاکن.

بسلامتی انشاالله زایمان کنی عزیزم

خوشبحالت انشاالله به سلامتی زایمان کنی

عزیزم انشالله بسلامتی زایمان کنی🥹🥹⚘️

سوال های مرتبط

مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد