یه قطره تو هر بینی بریز
اگر گرفته یا ترشح داره بعد از دویا سه دقیقه که ترشحاتش نرم شد با پوآر یا فینگیر خالی کن.من از پنج روزگی بچم اینکارو میکنم
کم بریز خیلی اذیت کنندست گناه داره وگرنه ضرری نداره
سدیم کلراید بی خطره
دکتر پسر من گفت هرچقذ زدی مشکلی نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.