خانما سزاریتی تا کی خونریزی داشتید

۱۲ پاسخ

عق کاش تموم‌مبشد تنفر دارم از پریودی و خونریزی و...
۹ ماه راحت بودم

۴۰ روز

من تا ۱۵روز ۱۰ روز هم لکه بینی

وای من هنوز دفع لخته دارم
نمیدونم چرا🫤

من تا ۴۰ روز داشتم الان لک و ترشح زرد دارم

من فقط روز اول اصلا تا هلا پریود نشودم امروز میرم ماماایی

من الان 66روزه هنوز دارم

تا چهل روز

من هنوز داذم ولی کمه

من هنوز دارم
لکه بینی داشتم، دو سه روز خونریزی داشتم دوباره لکه بینی دارم

من تا ۸۵ روز اینطورا
هی قطع و وصل میشد

من ده روزه سزارین شدم الان سه روزه خونریزی ندارم و نمیدونم طبیعیه یا نه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۷ ماهگی
مامان سام جونم مامان سام جونم ۱۰ ماهگی
مامان رادین👼🏻✨️ مامان رادین👼🏻✨️ ۱۱ ماهگی
مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد