عق کاش تموممبشد تنفر دارم از پریودی و خونریزی و...
۹ ماه راحت بودم
۴۰ روز
من تا ۱۵روز ۱۰ روز هم لکه بینی
وای من هنوز دفع لخته دارم
نمیدونم چرا🫤
من تا ۴۰ روز داشتم الان لک و ترشح زرد دارم
من فقط روز اول اصلا تا هلا پریود نشودم امروز میرم ماماایی
من الان 66روزه هنوز دارم
تا چهل روز
من هنوز داذم ولی کمه
من هنوز دارم
لکه بینی داشتم، دو سه روز خونریزی داشتم دوباره لکه بینی دارم
من تا ۸۵ روز اینطورا
هی قطع و وصل میشد
من ده روزه سزارین شدم الان سه روزه خونریزی ندارم و نمیدونم طبیعیه یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.