من سردخترم ازسردرد آروم قرارنداشتم درحالی میگن سرپسرسردردهست بنظرم علائم دروغه
ربطی نداره گمونم ... ولی من بیشتر شنیدم پسر
من بارداری پسر داشتم تجربه ی دختر ندارم ولی اکثر کسایی که باردار بودن سردرد داشتن پسر بوده
ببین جوجه من پسره مردم از سردرد
من اوایل سردرد داشتم والانم بعضی وقتادارم بچمم پسره
ربطی نداره من دارم میمیرم از سر درد صبح ظهر شب دارم
من سر دخترم از سردرد میمردم زنده شدم ولی سراین یکی نداشتم اصلا گفتن پسر
منم میگرن دارم خیلی اذیتم نمی تونم قرصامو بخورم ؛ بخار کتری بده روش و ماساژشش بده ؛ بخور اکالیپتوس هم خوبه بهش بدین ؛ بو کردن یه مقدار نعنا یا دارچین هم کمک کننده است ؛ البته من این ها را واسه درد میگرن به خاطر این که قرص نخورم انجام می دم ؛ عزیزی هم گفتند زنجبیل مقداری به پیشانی بزنید انجام دادم خیلی خوب دردشو ساک کرد واقعا . امتحان کنید انشاالله بهتر بشید
شاید واقعا ربطی نداشته باشه ولی من سر دخترم اصلا سردرد نداشتم این دفعه از بعد انتی تا یک ماه هر روز سردرد های شدید داشتم میگفتن سردرد داری بچت پسره همونم شد
این علائم اصلا ربطی به جنسیت نداره ولی من سر پسرم بیشتر سردرد میشدم
وای نگو مه چقدر سردرد دارم من از دیشب سرم درد میکنه
ربطی نداره😫
مگه ربطی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.