۴ پاسخ

سلام عزیزم شربت مولتی زینک سانستول عالیه من سه دوره به پسرم دادم خیلی راضی بودم

دقیقا پسر منم هیچی نمیخوره دیشب به دکتر گفتم زینک نوشت

دقیقامنم پسرم لاغرهیچی نمیخوره

اشکالی نداره من اصلا وقت فکر کردن ک چیکارش کنم چاق بشه رو ندارم

سوال های مرتبط

مامان شایلی و اندیا مامان شایلی و اندیا ۲ سالگی