۹ پاسخ

اونت شیر نگرفتم هنوز

من اونت گرفتم

بیبی لند ضد نفخ و کولیک گرفتم
شیر خشک نمیبرم

من اونت گرفتم شیرخشکم نان

نگرفتم چون اگر احتیاج بده داروخونه بیمارستان‌داره

من دیگ دخترمو شیر نمیدم انشالا شیر خودم ارعوان شیرخشک اینم باش اذیتم

تو بیمارستان‌با شیشه شیر نمیدن.
تو بیمارستان‌قطره چکون ببرید و با قطرع چکون شیر بدید
بچه دهنش کوچیک هنوز
شیشه شیر سرش بزرگ

فعلا بی بی لند
نان میخرم

نان میبرم اینارو گرفتم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد