خانما شیر ک بد نیس بخورم گلوم درد میکنع؟

۴ پاسخ

ن بابا غذا عادی بخور

اگه جز حساسیت پروتئین گاوی نیستی بخور، لبنیات یمقدارنفخ دارن

شیر نفخ میاره عزیزم

من می‌خوردم شیرم‌زیاد میشد ولی دکترش می‌گفت نفخ داره دل درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان آرتین وآریا💫 مامان آرتین وآریا💫 ۲ ماهگی
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی