بد نیس بخورم ؟شیر میدم

تصویر
۸ پاسخ

من که خوردم

ن اصلا من خوردم بچم اذیت شد خیلییی.
نفخ داره گوجه سبز

من تو بارداری تو همین دو سه هفته زیاد خوردم، بعدا بچه دنیا بیاد رو گوارشش اثر گذاشته یعنی از لحاظ کولیک و اینا؟؟

بچه من کولیک داره دکتر گفت نخورم

بخور بابا من یه عالمه خوردم

من زیاد میخورم

من زیاد خوردم

دله دیگه نه نمیشه گفت بهش

سوال های مرتبط

مامان نیلا کوچولو😍 مامان نیلا کوچولو😍 ۶ ماهگی
مامان پناه🫠 مامان پناه🫠 ۳ ماهگی