۲ پاسخ

باید دارو مصرف بشه

تیروییدش نرماله ولی معمولا دکتر ها میگن نوزاد باید تیروییدش کمتر از ۳ بیشتر از یک باشه حالا باید ببینی دکترش چی میگه . چقدر آنزیم های کبدش بالاس. هنوز زرده؟

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر مامان شازده پسر ۱۲ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۷ ماهگی
مامان آیهان💛👶🏻 مامان آیهان💛👶🏻 ۳ ماهگی