مگه فتق برانوزاددخترم هست؟
انشاالله زودی خوب شه عزیزم
نگران نباش پسرم 50روزگی 2طرفش فتق داشت عملش کردم فقط 10روز سخت تابخیش بکشی ایشالا مشکلی پیش نمیاد
مگ برای دخترم اینجوری مشکلی هس؟
ای جان عزیزم اخ مگ جون داره اونو بردن عمل انشالله حالش خوب میشه نگران نباش
انشالله سالم و سلامت ببریش خونه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.