۵ پاسخ

مگه فتق برانوزاددخترم هست؟
انشاالله زودی خوب شه عزیزم

نگران نباش پسرم 50روزگی 2طرفش فتق داشت عملش کردم فقط 10روز سخت‌ تابخیش بکشی ایشالا مشکلی پیش نمیاد

مگ برای دخترم اینجوری مشکلی هس؟

ای جان عزیزم اخ مگ جون داره اونو بردن عمل انشالله حالش خوب میشه نگران نباش

انشالله سالم و سلامت ببریش خونه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دخترام🩷🩰 مامان دخترام🩷🩰 ۱۳ ماهگی