۳ پاسخ

پسر منم داره اما وقتی زیر یک‌ماه بود بادکرده بود بردم دکتر دید گفت احتمالش زیاده که برطرف بشه از گریه زیاد زده بیرون
گفت ببر ۵ کیلو شد بیار هم ختنه کنم هم فتق رو چک کنم عملی باشه عمل کنم
الان خیلی وقته بادش خوابیده

الهی بگردم
انشالله که زودی خوب بشه🩷

انشاءالله که هر چه زودتر حالش بهتر بشه
عذرخواهم عمل فتق چیه؟

سوال های مرتبط

مامان رها،هاناجونم مامان رها،هاناجونم ۱۳ ماهگی
مامان دخترام🩷🩰 مامان دخترام🩷🩰 ۱۳ ماهگی