پسر منم داره اما وقتی زیر یکماه بود بادکرده بود بردم دکتر دید گفت احتمالش زیاده که برطرف بشه از گریه زیاد زده بیرون
گفت ببر ۵ کیلو شد بیار هم ختنه کنم هم فتق رو چک کنم عملی باشه عمل کنم
الان خیلی وقته بادش خوابیده
الهی بگردم
انشالله که زودی خوب بشه🩷
انشاءالله که هر چه زودتر حالش بهتر بشه
عذرخواهم عمل فتق چیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.