۴ پاسخ

حتما مزه داروش شیرینه دختر من قطره پاراکید رو با ولع میخوره چون توت فرنگیه و شیرینه اما آد رو دوس نداره یکم مزش تلخ تره

ای گفتی😂😂😂

دقیقا پسرمنم همینجوریه داروکه میخوره دهنش روهمش مزه مزه میکنه ولی شیرکه میخوره حالشوبدمیکنه

پسر منم 😂شیر ک اصلا نمیخوره تو بیداری 😆😓

سوال های مرتبط

مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی