حتما مزه داروش شیرینه دختر من قطره پاراکید رو با ولع میخوره چون توت فرنگیه و شیرینه اما آد رو دوس نداره یکم مزش تلخ تره
ای گفتی😂😂😂
دقیقا پسرمنم همینجوریه داروکه میخوره دهنش روهمش مزه مزه میکنه ولی شیرکه میخوره حالشوبدمیکنه
پسر منم 😂شیر ک اصلا نمیخوره تو بیداری 😆😓
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.