عزیزم هیچ وقت بچه رو نزن که بخوای بهش بفهمونی زدن کار اشتباهیه ، ناراحت نشی ولی اگه رفتار اشتباهیه شما هم نباید انجامش بدی .
سعی کن خیلی بهش امر و نهی نکنی اگه میبینی کاری داره انجام میده و خطر جانی نداره و به سلامتیش آسیب نمیرسونه بذار انجام بده حتی اگه میبینی خونه بهم ریخته میشه سروصدا میشه امر و نهی زیاد بچه رو لجباز میکنه
سعی کن واسش تایم بذاری باهاش بازی کن وقت بگذرون باهاش ، واسش کتاب داستانهایی رو بخر که در مورد رفتارهای نادرسته ، کتاب هم نشد خودت با داستان بهش آموزش بده .
و مهمتر از همه با بچه ی لجباز نباید مثل خودش رفتار کرد چون بدتر میشه
دخترمن گوشی رو میندازه پرت میکنه پیشونیم باد کرده چه هوا قیچی زد ابروم رفته باز کمه خداروشکر یه بارم خاب بودم گوشی پرت کرد ترسیدم عین جن زده ها تا من بیام عصبانی بشم باباش کنارش سینی لیوان بود مینداخت سرش خداروشکرنخورد میگفت باید تربیت بشه
لیوان بود میشکستا تربیت شد نه همین دیروز باز گوشی پرت کرد پیشونیم باد کرد باز یعنی خجالت میکشم برم بیرون پیشونیم جای صاف نیست
خب باید از اول بهش یاد میدادی که زدن بده . بچه من ممکنه با باباش و بابابزرگش شوخی کنه . ولی بهش گفتم زدن خوب نیس یجور دیگه انرژیشو خالی میکنه با بدو بدو بپر بپر اینا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.