شما ۱۲ هفتتونهو میدونید بچتون پسره؟؟؟؟؟😐😐
من تیام رو بیشتر میپسندم بازم هرچی خودت بیشتر حس خوبی باهاش داری یعنی خوبه
من اسم تیام رو برای بچه اولم اگه پسر میشد انتخاب کرده بودم و خیلی دوسش داشتم
اکتای اسم قشنگیه تو فیلم ترکی دیدم ولی تو داخل ایران جالب نیست چون شناخته شده نیست البته از نظر من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.