خانما اسم اکتای خوبه یا تیام؟

۴ پاسخ

شما ۱۲ هفتتونه‌و میدونید بچتون پسره؟؟؟؟؟😐😐

من تیام رو بیشتر میپسندم بازم هرچی خودت بیشتر حس خوبی باهاش داری یعنی خوبه

من اسم تیام رو برای بچه اولم اگه پسر میشد انتخاب کرده بودم و خیلی دوسش داشتم

اکتای اسم قشنگیه تو فیلم ترکی دیدم ولی تو داخل ایران جالب نیست چون شناخته شده نیست البته از نظر من

سوال های مرتبط

مامان نی نی 💙 مامان نی نی 💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه 2 مامان معجزه 2 هفته پانزدهم بارداری
مامان میلان💙 مامان میلان💙 ۶ ماهگی
مامان آوین🥹🩷 مامان آوین🥹🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۷ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر عزیزه دلم مامان دختر عزیزه دلم هفته سی‌وسوم بارداری