بچه ها ترشح چی من خیلی ترشح دارم ولی سفید ابکیه

۱ پاسخ

میگن اگه سفیده سبز نیست بو‌نداره طبیعی هست منم اوایل خیلی داشتم

سوال های مرتبط

مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد