۵ پاسخ

اره منم دارم☹️یهومیریزه چن قطره شیری سفیدآبکی بدون بو

منم قبلا اصلا نداشتم
از وقتی باردار شدم ترشح سفید میبینم
البته یه سری دکتر برام قرص عفونت نوشت خوردم
هنوزم دارم

ترشحات در بارداری خیلی زیاد میشه
اگه سفید و بوی خاصی نداره طبیعیه

میگن اگه بو نداره و سوزش و خارش نداره عادیه
منن زیاد دارم مامانم میگه نگران نباش تو بارداری طبیعیه

منم دارم نگران نباش مال بارداریه اگه سوزش خارش نداری

سوال های مرتبط

مامان 𝑷𝒂𝒏𝒂𝒉🍭🎀 مامان 𝑷𝒂𝒏𝒂𝒉🍭🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا 💗 مامان معجزه خدا 💗 هفته سی‌ودوم بارداری