۵ پاسخ

عزیزم من از اول تا الان همش ترشح دارم، خدانکنه راه برم یا کاری کنم، دکترا میگن ترشح تو بارداری طبیعی هست، خدا نکرده زمانی خطرناک و به کیسه اب ضرر میرسونه که عفونت‌ داشته باشی و گرنه چرا مثلا کیسه اب بخواد درگیر خودش کنه،

منم دارم امروز خیلی زیاد شده هرموقع ام به دکترم میگم میگه طبیعیه ولی امروز خیلی زیاد شده نگران شدم🥲ایشالله که چیزی نیست

اره عزیزم طبیعیه
توی هفته ما بیشترم میشه

منم خیلی دارم کلافم کرده دیگه

اگه زیادی بشه باید پیگیری کنی

سوال های مرتبط

مامان شاهان💙🐦🌈 مامان شاهان💙🐦🌈 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌وپنجم بارداری