۱ پاسخ

من نگرفتم تا حالا ..ولی شیرین نیست؟ دوتاقند بنداز شیرین بشه شاید خوزد .دختر من شیرخشک نمیخورد قند مینداختم کم کم قطع کردم قند ننداختم دیک .البته دکتر گف بنداز

سوال های مرتبط

مامان نیلا جون💞 مامان نیلا جون💞 ۲ سالگی