۴ پاسخ

دکتر به خوبی فاطمه کارگر ندیدم
نه زیر میزی میگیره و خیلیم خوبه
برا زنای باردارم حسابی وقت میزاره

من بچه دومم را پیشش زایمان کردم افتضاح .ازبس بی تفاوت بود خدا خیلی رحم کرد بهم .

من دختر خالم دوتا بچشو پیشش زاید
زیر میزی ۱۰میگیزه
دستش سبکه
دکتر خوبیه

خیلی دکتر خوبیه و با تجربه

سوال های مرتبط