دکتر به خوبی فاطمه کارگر ندیدم
نه زیر میزی میگیره و خیلیم خوبه
برا زنای باردارم حسابی وقت میزاره
من بچه دومم را پیشش زایمان کردم افتضاح .ازبس بی تفاوت بود خدا خیلی رحم کرد بهم .
من دختر خالم دوتا بچشو پیشش زاید
زیر میزی ۱۰میگیزه
دستش سبکه
دکتر خوبیه
خیلی دکتر خوبیه و با تجربه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.