مامانای باردار دکتر زنانتون میشه بگین کی هست و چقدر زیر میزی میگیره؟

۲۲ پاسخ

دکتر شیوا طالبی
زیرمیزی نمیگیره
فوق‌العاده با اخلاقه
سزارین اختیاری هم انجام میده

دکتر پریسا وثوقی بودن تو عیسی بن مریمم زایمان کردم
فکر کنم الان ۱۵ اینا بگیره

دکتر من ندا نیازی هست.. فکر میکنم امسال 10 بگیره
غرضی و عسگریه و میلادم هست
من راضی بودم تا الان..

المیرا هاشمی خیابان جی میشینه
زیر میزی نمی گیره
سعدی وعسگریه هم هست

من دی ماه پیش معمارزاده بودم ۱۷ دادم
ولی همون موقع ۲۵ میگرفت من شکم دوم بودم و چونه زدم

لیلا هاشمی تو زهرا مرضیه زیر میزی نمی گیره

دکترمریم معتمدی
پارسال یه ربع سکه گرفت برای سزارین
ولی واقعا دکترخوبیه وارزشش روداشت
هم خیلی خوش اخلاق وبرای مراجع وقت میزاره وهم اینکه تشخیصش عالیه

هاجر حجتی ۱۷میلیون

طالبی بی نظیر زیر میزی نمیگیره بسیار دکتر عالی و فوق‌العاده ای سزارین اختیاری انجام میده

دکتر کرد جزی
نزدیک ۲۰ زیر میزی میگیرن

دکتر فاطمه اقایی زاده بیمارستان عسگریه هست زیر میزی نمیگیره سزارین اختیاری انجام میده

نوشین جهرمی زاده
نمیگیره زیر میزی

ریحانه صباحی
سزارین ۱۵تومن

دکتر مریم افقهی،فقط با کلینیک خانواده قرار داد داره زیر میزی طبیعی ۱۴ تومن سزارین ۲۳ تومن ،خیلی دکتر عالییه،

دکتر ندا نیازی خیلی خیلی عالی بود ۸ از من زیر میزی گرفت

اولی خوشه مهر دومی یگانه طبیعی بودم و خیلی راضی

اولیم علی تبار بود ۸ تومن زیر میزی میره
دومیم فضه ملکی ۹ تومن میگیره

دکتر یگانه زیرمیزی نمیگیره ولی سزارین اختیاریم نمیکنه

من زایمان اولم دکتر حکمتیان بود پولی نگرفت ولی دیگه کار نمیکنه زایمان دومم دکتر اعتمادی فر بود که ۱۵ تومن گرفت. قبلش میشه دکتر الهه امیری میرفتم گفت ۳۰ میگیره و اوایل بارداری پیش دکتر مقاره عابد میرفتم اون موقع گفت ۱۰ میگیره برای زایمان

اگه هم کسی از عالی دوست اطلاعی داره لطفا بگه

کسی میدون دکتر الهام سادات قریشی چقدر برای سزارین دستمزد میگیره

زایمان اولم خوشه مهر
دومی اسلامیان
هیچی

سوال های مرتبط