۵ پاسخ

سوال منم هست
دلم راضی نمیشه بدم

خواستم بدونم ضررنداشته باشه

من کبابی بیرون که رفتم فقط گوجه بهش دادم از کباب ندادم فقط چون چشمش دیده ی کوچولو دادم

والا من دیروز برا اولین بار دادم ولی ابشو میمکید بعد تف میکردش بیرون 😁

اره چرا نتونتی

سوال های مرتبط

مامان دلوان و ژیوان مامان دلوان و ژیوان ۱ سالگی