ناهار پسری🩵ماش پلو
ماش+مرغ+گوجه+پیاز+کره

تصویر
۷ پاسخ

نوش جانش بشه مامان تیام ولی من شنیدم ماست را با غذا نخورید ،اگرم خورید خالی بخورید

به به خیلی خوشمزه و عالی،نوش جونش باشه

به به نوش جونش😍

میگن ترکیب برنج با ماست خیلی بده حتی برا بزرگسال چ برسه ب بچها

نوش جونش

نوش جانش باشه
اینقد درشت باشه میتونه بخوره؟

ماست از کی مجازه؟
میتونم به دختر کته بدم از الان؟
هفته دیگه ۷تموم میشه

سوال های مرتبط

مامان تیام کوچولو🥹🫀 مامان تیام کوچولو🥹🫀 ۱۳ ماهگی
مامان تیام کوچولو🥹🫀 مامان تیام کوچولو🥹🫀 ۱۳ ماهگی