۴ پاسخ

من ۲۱۰۰که ۳۷هفته نوبت سزدارم البته گفتن ۳بار درهفته باید بری nstاگ خوب نباشه سزاورژانسی میشی اگ خوب باشه ۳۷هفته سزارین میشم

نه دیگه چرا کم باشه میرسه بالای سه کیلو

تا دوهفته دیگه 400تا 500اضاف میکنه میشه 3خورده خوبه ک

من ۲۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان مهدیار 👶🏻🩵☃️❄️ مامان مهدیار 👶🏻🩵☃️❄️ ۵ ماهگی
مامان سُـها خانم🍓✨ مامان سُـها خانم🍓✨ ۱۱ ماهگی
مامان نویان💙💙💙 مامان نویان💙💙💙 ۱۱ ماهگی