۵ پاسخ

تنظیم نمیشه چون اون هنوز فرق شب و روز و نمیدونه بعد ۲ ۳ماه بهتر میشه تنها راهش اینه روز ک میخابم توام بخاب

عزیزم 3 ماه حدودا طول میکشه بهتر میشه .

عزیزم نوزاد همینه دیگه واسه همینه میگن بجه داری سخته

عزیزم کم کم درست میشه
سعی کن روزا کمتر بخوابه ، خیلی خونه رو تاریک و ساکت نکن. بذار صدای تلویزیون و نور خورشید باشه. صداهای عادی آشپزی و صحبت کردن باشه.
شبا از ساعت 9 نور خونه رو کم کن و صداها کمتر بشن. شیرشو بده و قشنگ سیرش کن و سعی کن زیاد باهاش توی اون تایم بازی نکنی و حرف نزنی.‌ بذارش جایی که راحته مثلا گهواره و صدای سشوار پخش کن .
شاید یک هفته جواب نگیری اما کم کم یاد میگیره چه زمانی روزه و چه زمانی موقع خوابه.
و اینکه توی این سن اگه شب خوابید ، برای شیر دیگه بیدارش نکن. بذار هر موقع خودش خواست بیدار میشه.
اگه دوساعتی یه بار بیدارش کنی کلا براش عادت میشه.

بعد ۴۰ روز الی ۲ ماه خوب میشه
خبری ازت نبود عزیزم قدم نو رسیده مبارک

سوال های مرتبط

مامان دلسا♥️ مامان دلسا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان ماه گل مامان ماه گل ۸ ماهگی
مامان yas مامان yas ۶ ماهگی