تنظیم نمیشه چون اون هنوز فرق شب و روز و نمیدونه بعد ۲ ۳ماه بهتر میشه تنها راهش اینه روز ک میخابم توام بخاب
عزیزم 3 ماه حدودا طول میکشه بهتر میشه .
عزیزم نوزاد همینه دیگه واسه همینه میگن بجه داری سخته
عزیزم کم کم درست میشه
سعی کن روزا کمتر بخوابه ، خیلی خونه رو تاریک و ساکت نکن. بذار صدای تلویزیون و نور خورشید باشه. صداهای عادی آشپزی و صحبت کردن باشه.
شبا از ساعت 9 نور خونه رو کم کن و صداها کمتر بشن. شیرشو بده و قشنگ سیرش کن و سعی کن زیاد باهاش توی اون تایم بازی نکنی و حرف نزنی. بذارش جایی که راحته مثلا گهواره و صدای سشوار پخش کن .
شاید یک هفته جواب نگیری اما کم کم یاد میگیره چه زمانی روزه و چه زمانی موقع خوابه.
و اینکه توی این سن اگه شب خوابید ، برای شیر دیگه بیدارش نکن. بذار هر موقع خودش خواست بیدار میشه.
اگه دوساعتی یه بار بیدارش کنی کلا براش عادت میشه.
بعد ۴۰ روز الی ۲ ماه خوب میشه
خبری ازت نبود عزیزم قدم نو رسیده مبارک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.