۶ پاسخ

زوده عزيزم

خیلی کوتاه باید خودم دستش بدم بعد ول می‌کنه
یوقتایی خودش دست دراز می‌کنه اما نمیتونه برداره بازهم یا نگه داره زیاد

یه چندثانیه میگیره ول میکنه مثل لثه گیر میدم دستش چندثانیه نگاه میکنه بعد میندازه جوجه کوچولو

اره میگیره سریع میذاره دهنش🤦🏻‍♀️

ببین از چیزای باریک تر و نرم تر استفاده کن تا یاد بگیرن...مثلا من اول جغجغه پارچه ها رو میدادم قسمت کلاه اش نرم نازک بود سفت میگرفتن بعد کم کم بقیه چیزا...همینکه گرفتن یاد بگیرن دیگه تمومه...

ن
ولی پسرم یکم همراهی میکنه داخل گرفتن شیشه شیر

سوال های مرتبط