۵ پاسخ

هیچی نمیدم. حالا پنج ماهگی میبرم دکتر، ببینم چی میگه در مورد غذا

از فرنی شروع کن من از اول خرداد شروع میکنم

زوده. اگر مشکلی تو وزن گیری نداره باید از ۶ شروع کنی

پسر من دوماهشه بیسکوییت دادم برا اولین بار😐😂

کمکی نمی‌دیم هنوز

سوال های مرتبط

مامان دلدار مامان دلدار ۸ ماهگی