۵ پاسخ

نه چهارماهگی

نه زوده من بچه ام وزنش خوبه دکتر گفت از ۵ ماهگی

اصلا!

از پایان ۶ماهگی باید بدی
مگر اینکه دکتر بخاطر رفلاکس و کمبود وزن و دلایل دیگ بگه از پایان۴ماهگی شروع کنی

وای نههه خیلی زوده

نه خیلیییی زوده

سوال های مرتبط

مامان دلدار مامان دلدار ۸ ماهگی