خانما از این شربت برا سرفه استفاده کردید؟؟

تصویر
۷ پاسخ

واقعا تاثیر داره اگر بی ضرر هم هست استفاده کنم
منم خیلی سرماخوردم تا الان

اره خیلی شربت خوبیه

من آنقدر تو حاملگیم سر ما خوردم که یکیشو تموم کردم دوباره خریدم😂

آره خیلی خوبه

اره خوبه

اره شربت خوبیه

اره آنفولانزا گرفتم تو ۱۸ هفتگی داد ولی تاثیری نداش اصلا انگار نه انگار میخوری

سوال های مرتبط

مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد