یکم شکلات زنجبیلی یا ی ذره زنجبیل بخور داخل چای بریز و اگ خیلی اذیت شدی درحد کم عرق نعنا عزیزم
مصرف بادام خام و شیر بسیار عالی هست
من فاموتیدین میخورم
خوب میشم
منم چیزای شیرین مثل بیسکوییت یا خرما و مویز میخورم دهنم ترش میشه
آدامس می جووم بهتر میشم
فاموتیدین بخور
نون خشک بخور
آب نخور
یکم راه برو
بعد اگه خواستی چیزی بخوری بیسکویت بخور یا یه چیزی که سنگین نباشه برای معده
یکم کشک بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.