بچه های ترش کردم
چیکار کنمممم🤢

۸ پاسخ

یکم شکلات زنجبیلی یا ی ذره زنجبیل بخور داخل چای بریز و اگ خیلی اذیت شدی درحد کم عرق نعنا عزیزم

مصرف بادام خام و شیر بسیار عالی هست

من فاموتیدین میخورم
خوب میشم

منم چیزای شیرین مثل بیسکوییت یا خرما و مویز میخورم دهنم ترش میشه
آدامس می جووم بهتر میشم

فاموتیدین بخور

نون خشک بخور

آب نخور
یکم راه برو
بعد اگه خواستی چیزی بخوری بیسکویت بخور یا یه چیزی که سنگین نباشه برای معده

یکم کشک بخور

سوال های مرتبط

مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 ۹ ماهگی
مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۶ ماهگی
مامان فنقول مامان فنقول هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان الارا و هامین مامان الارا و هامین هفته سی‌وششم بارداری
مامان دِلآنا❤️‍🩹 مامان دِلآنا❤️‍🩹 ۱۰ ماهگی
مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی
مامان نورا نفس نهال❤ مامان نورا نفس نهال❤ ۴ ماهگی
با بوگند مجبور شدم برم مطب🤢🤢🤢🤢🤢خدا برا هیشکی نیاره😭😭😭یکم ک ارومتر شدم مغزم افتاد بکار گفتم تا اینجا اومدیم به شوهرم گفتم برو با دکتر حرف بزن بگو اینجوریه ایین اتفاق افتاده..برا برگ بستریو سونو‌وزنو اومده بودیم..ببین میزارن بدون نوبت برم ویزیت ..😔😔😔😔شوهری رفته بود با خود دکتر صحبت کردو گفته بود ایراد نداره به خانومت بگو بیاد بالا بدون نوبت ویزیتش کنم اومدو لباسامو یکم تمیز کردم ولی بو‌میداد🤢🤢🤢🤢🤢رفتم داخل مطب به هرکی میرسیدم اسپری مخاستم😶😶😶😶😶خدا نیاره برا هیشکی😑😑😑😑خلاصه پیدا نکردم داخل مطب از منشی خواستم خدا خیرش بده از داخل اتاق دکتر برا مادکلن اورد کلی خالی کردم روم ولی بلزم بو میدادم🤢🤢🤢🤢🤢🤢
رفتمو ویزیت شدم سریع تموم شدو برگشتیم جواد میگفت این بچه فرشته منه ابنجوری استفراغ کرد ک کارمون زودتر تموم شه برگردیم وگرنه تا الان طول میشید کارمون😆😆😆
خلاصه سونو کردو ۲۴۸۰وزن بچم در مورد جنسیت‌نه پرسیدم نه دکتر چیزی گفت😄😄