اين براي بچه هايي ك تو سيستم به عنوان سوتغذيه ثبت شدن به بچه هاي عادي نميدن
باید بهداشت تعيين کنه واسه سوءتغذیه است .
از قضا بچه خواهر شوهر منم میگیره سوءتغذیه هم نداره. البته ملکه بچمون ٢/۵سال داره نمیدن زیر دوسال هست
نه تو اخبار گفت تا دهک ۷ واریز شده نگفت که برا سوء تغذیه ای ها
من دو روز پیش پرسبدم گفتن نریختن انگار فقط حرفشو زدن از اشناهامون کسی نگرفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.