وای منم امروز 3 روز میشع بچمو ختنه کردم بخیه خیای اذیت میکنه بچه توم گریه میکنه یا ن
نه عادیه،کم کم خشک میشه و خون نمیاد،مال پسر منم خون میومد دیگه خشک وعادی شد
حلقه یالیزر وبخیه
خودشم دکتر بهش پماد داده؟؟؟؟اگه پماد داده بزن نزار خشک بمونه چون اذیت میشه آلتش
نه یه زره چیزی نیست احتمالا مای بی بیش کوچیکه میخوره به آلتش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.