۸ پاسخ

منم نصفی گرفتم نصفی مونده هنوز اسمم تازه انتخاب کردم🥲

من🖐️

پول بده من برم برات بخرم بفرستم
دلم باز خرید میخواد😂🤦‍♀️

حیف دوران خریدمون کوتاه بود😅🚶🏻‍♀️‍➡️

عزیزم خواهری کسی نیس کمکت کنه

سلام مامانای گل من آنلاین شاپ دارم
تو روبیکا هم کانال دارم
لباس نوزادی از بدو تولد تا 8 سال میارم
کارهام همه با کیفیتن قیمت هامم خیلی مناسب تر از مغازه س
رضایت همه مشتریم هست
هر کسی خواست عضو بشه به این ایدی تو روبیکا پیامم بده
nini_heed@

چراااا نمی‌تونید برین خرید

من تازه دو سه دس گرفتم بچه اولمم هست ۱۰ روز دیگم زایمانمه😂🚶🏼‍♀️

منم نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان نویان🐣🩵🫧 مامان نویان🐣🩵🫧 روزهای ابتدایی تولد