بچه ها سونو چسبندگی چیه

۷ پاسخ

فکر کنم واسه اوناییه که زایمان دومشونه

واسه اونایی ک سزارین قبلی هستن چسبندگی جفت مینویسن حتما انجام بدین

من چون دو بار عمل باز داشتم و تو آخرین عملم چسبندگی زیاد داشتم دکتر نوشته انجام بدم چقدر شده برا سزارین مشکلی پیش نیاد

برای اونای که زایمان اول سزارین بودن برای بارداری دوم انجام میدن

دکتر برای منم نوشته بود دیروز رفتم انجام دادم
ولی من اولین زایمانم هست
دکتر سونوگرافی ازم پرسید مگه تا حالا سابقه سزارین داشتی ک دکتر برات سونو چسبناکی نوشته؟گفتم نه اولین باره میخوام زایمان کنم
گفت پس لزومی نداشته دکتر برات بنویسه ولی ازت میگیرم
سونو کرد همه چی هم خوب بود

برای اونایکه زایمان دوم و سزارین هستن ببینن جفت به محل زخم قبلی نچسبیده باشه منم رفتم

منم دارم دو هفته دیگه

سوال های مرتبط

مامان دلربا مامان دلربا ۷ ماهگی
مامان عسل برکه مامان عسل برکه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی
مامان گردالی من🐣 مامان گردالی من🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی