۹ پاسخ

پاستوریزه احتیاج به جوشاندن نیست حتی گرمم نمیخواد بکنی اگر میخوای سرد نخوری و گلو درد نشی خدایی نکرده بزار مناسب با دمای بدنت و محیط اطراف باشه

من سرد میخورم یه لیوان روز
یه لیوان آخر شب

من ک سرذ میخورم

نه اونو سردم بخوری اشکال نداره

نه نمیخواد بجوشونی

نه پاستوریزه نمیخواد سردشم میتونی بخوری

نه نمیخاد من همونجوری سر میکشم

بجوشونی بهتره
خیالت راحته که خراب نیست

من سرد میخورم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رادین🩵👶 مامان رادین🩵👶 هفته سی‌ویکم بارداری