سلام قند ناشتا ۷۵ تو بارداری خیلی پایینه ؟

۶ پاسخ

عالیع

واسع من ۴۰ آمده بود تو ازمایش

پاین باش خوبه دیگ

من شیرینی اینام زیاد میخورم ولی۷۶بود دکترم گفت خیلی خوبه دیگه نمیدونم

منم۷۶بود دکترم گفت خوبه

من قبل بارداری اکثرا ۷۵‌ بودم که وقتی باردار شدم دکترم‌ گفت نذار افت قند داشته باشی عددش واسه خانم باردار پایینه.دیگه سعی می کنم مصرف قندمو یکم ببرم بالا الان دیگه ناشتا شده ۸۳. گفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیلا و نوژا مامان نیلا و نوژا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیررضا👶🏻💙 مامان امیررضا👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جانان خانوم 🩷 مامان جانان خانوم 🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری