۸ پاسخ

من الان ۳ ماه ماهی ۶۵۰ بهم میدن دهک ۶ هستیم

خانوما این ک میگن پنج تومن میدن راسته

چطور میشه پیگری کرد؟؟؟

رمزش چقدره بچه ها؟؟

راسته میگن واسه بچه های زیر ۵ سال ۵و۳۰۰ ریختن من رفتم استعلام گرفتم نبود

من دهک پنجم طرح یسنا ۵۰۰

ما هفت هستیم هنوز نرفتم اما فروشگاه بپرسم

از کجاپیگیر شدید؟ من به بهداشت میگم میگه به ما ربطی نداره؟ طرح یسنا اینارو میگی؟

سوال های مرتبط

مامان مـღـرســام 💙 مامان مـღـرســام 💙 ۱۳ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی جان مامان نی نی جان ۱۰ ماهگی