۴ پاسخ

عزیزم واسه دختر منم چکاپ یکسالگی هموگلوبینش پایین بود. ۱۱ بود. برای منم دستورش رو بار در روز یعنی دو سی سی لیپوزوفر فورت بود.

چقدر پول آزمایشش شد
بهداشت گفت ببرین

مال پسر منم پایین بود، قطره آهنشو عوض کرد، فروفورت براش نوشته روزی ۲ سی سی و فولیمکس روزی یک سی سی

البته به من نگفت خیلی پایینه. گفت بچه هاقق که چکاپ یکسالگی میارن تقریبا تمومشون کم خونی نشون می دن.
نگران نباش عزیزم
ضمنا ۱۱ و نیم که تو رنجه اگرچه ابتدای رنجه.

سوال های مرتبط