۲ پاسخ

چون مقاومت به انسولین (زمینه دیابت) باعث پلی کیستیک یا همون تنبلی تخمدان میشه و باز تنبلی تخمدانم باعث‌مقاومت به انسولین میشه اینو میدن که کننرل کنه ! ربطی به فولیکول نداره !کلا با مهار مقاومت به انسولین تاثیرشو‌ رو تخمدان ها کم میکنه ک تنبلی بهبود پیدا کنه

متفورمین برا قنده کسایی که تنبلی دارن میخورن که قندشونو کنترل کنه و میگن باعث میشه پریودم منظم شه

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر👶👶 مامان شازده پسر👶👶 هفته بیستم بارداری
مامان یاشار و تو دلی مامان یاشار و تو دلی هفته سیزدهم بارداری
هدیه امام رضا هدیه امام رضا قصد بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌وسوم بارداری
نیها نیها قصد بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
بچه میخام بچه میخام قصد بارداری