چون مقاومت به انسولین (زمینه دیابت) باعث پلی کیستیک یا همون تنبلی تخمدان میشه و باز تنبلی تخمدانم باعثمقاومت به انسولین میشه اینو میدن که کننرل کنه ! ربطی به فولیکول نداره !کلا با مهار مقاومت به انسولین تاثیرشو رو تخمدان ها کم میکنه ک تنبلی بهبود پیدا کنه
متفورمین برا قنده کسایی که تنبلی دارن میخورن که قندشونو کنترل کنه و میگن باعث میشه پریودم منظم شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.