بر من عددش شده ۱..۱ قبلا ۴ بود نه درد ندارم
من صبا اکثرا
ولی خب معدمم داغونه شایدازونم باشه
سلام من کارمند ازمایشگاه تشخیص پزشکی هستم
دیگه عددش باید خیلی بالا باشه که باعث گلو درد بشه
اگه خیلی عددش بالا باشه بله احساس خفگی میده و انگار تو گلو چیزی گیر کرده
برا من اوایل درد نمیکرد تازگیا گلوم درد میکنه
نه عزیزم درد نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.