۶ پاسخ

بر من عددش شده ۱..۱ قبلا ۴ بود نه درد ندارم

من صبا اکثرا
ولی خب معدمم داغونه شایدازونم باشه

سلام من کارمند ازمایشگاه تشخیص پزشکی هستم
دیگه عددش باید خیلی بالا باشه که باعث گلو درد بشه

اگه خیلی عددش بالا باشه بله احساس خفگی میده و انگار تو گلو چیزی گیر کرده

برا من اوایل درد نمیکرد تازگیا گلوم درد میکنه

نه عزیزم درد نداره

سوال های مرتبط

مامان هیرا مامان هیرا روزهای ابتدایی تولد