کسایی که تیرویید دارین میشه نگاه کنین ازمایشمو

تصویر
۵ پاسخ

منم دارم قرص خوردم خیلی خوب شده

باید قرص تیروئید مصرف کنی باید زیر ۲/۵باشه

tsh باید زیر ۳ باشه
قرص میده

تیروییدت کم کاره قرص باید بخوری

دکتر گفت اگه انتی تی پی او نرمال بود نمیخاد برگردی
این الان نرماله؟

سوال های مرتبط

مامان آرشاویر مامان آرشاویر ۱ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان معجزه❤😍😘🥰 مامان معجزه❤😍😘🥰 ۱ ماهگی