۲ پاسخ

داتیس شیشه ای دارم
عالییی بوده
شعله ش عالیه، همه چیو زود جوش میاره حتی از گازهای مبله هم قوی تره

اخوان از همه برند ها بهتر

سوال های مرتبط

مامان محمدنویان مامان محمدنویان ۱۳ ماهگی