خانوما خرما مشکلی داره با چایی بخورم.؟

۸ پاسخ

من کلا عادت دارم خرما و چای بخورم و وقتی میخورم یه اخیش خاصی تو‌جونم میاد و بنظرم خرما کلا مقوی برای هرشخصی

با وجود طبیعی بودن قندش
توی خوردنش احتیاط کن چون قندخون رو خیلی بالامیبره
ولی میتونی بخوری

نه بخور

مشکلی که نداره اتفاقن خرما خوبه

چرا مشکل؟
خرما تو بارداری خیلی خپبه البته به اندازه

نه بخور نوش جونت من با شیرم میخورم

نه عزیزم

سوال منم هست؟

سوال های مرتبط

مامان نیلا جانم مامان نیلا جانم ۳ ماهگی
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سامیار مامان سامیار هفته سی‌وششم بارداری