خانوما نخوداب بخورم مشکلی داره؟

۶ پاسخ

نه خیلی هم مفیده و سرشار از آهن

منم خییلی دوووست دارم بعضی شبا میخورم فقط بگو داخلش برات اویشن و فلفل نزنخ

نه خیلیم خوبه

مشکل نداره سرشار از فایده هم هست نوش جونت

نه فوق العاده مفیده

نخوری بهتر تو 3ماه اول بعد کل تو حبوبات نخود تو بارداری باید کمتر مصرف بشه...بخور ولی کم و قبلش هم بزار خیس بخوره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سامیار مامان سامیار هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان آیهان 🥹 مامان آیهان 🥹 ۴ ماهگی
مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌷😍🥰 مامان 🌷😍🥰 ۱ ماهگی
مامان دخملی ناز🤩🤩😘 مامان دخملی ناز🤩🤩😘 روزهای ابتدایی تولد