مامانا نودلیت بخورم مشکلی داره ؟

۱۰ پاسخ

جزو غذا های فراوری شده حساب میشه خاصیت نداره ضرر خاصی هم نداره
هوس کردی بخور عزیز

من که می خورم

دیر هضم میشه بهتره نخوری برای هوس یه کم بخور

من تاحالا دوبار هوس کردم و خوردم، نمیدونم چی داره که دلم میخواد، اصن خیلی میچسبه، بخور نشون جونت چیزی نمیشه،
فقط اگه سبزی داری مثلا اسفناج یا هویج بریز باهاش که یه ارزش غذایی داشته باشه

نودلیت برای ادمای غیر باردارم سمه چه برسه ماها که بارداریم

من دوروزه هوس کردم ولی شوهرم نمیدونه باید بره چی بخره

فک کنم من تنها مامان باردارم ک تا الان هوس چیزی نکردم و از همه چیز منتفرم فقط ب زور یکم غذا میخورم

ن نداره قشنگم

از ادویش استفاده نکن گلم
زیاد هم نخور

اشکال نداره عزیزم ولی زیاد نخور چون کلا مضره

سوال های مرتبط

مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی
مامان علیهانم 💙 مامان علیهانم 💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ ۴ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دریا🤰🎀 مامان دریا🤰🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دریا مامان دریا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی